Generelt om håndsæt:
Online registreringer af komme og gå tider for personer, kunde, lokation eller område
Online registreringer på opgavestyring, kvalitetskontrol, vagtrundering mv.
Benyttes af personer, som har flere arbejdssteder eller diverse opgaver, der skal dokumenteres.
-
God kombinationsmulighed med mobilapplikation og vægsæt


Fordele ved håndsæt:
-
1 knap, ingen login rutiner, let og enkel betjening, ingen sprogbarriere
-
Kan anvendes med handsker eller fugtige hænder
-
Modstandsdygtig overfor slid, belastninger og fungerer i fugtige områder
-
Autolagring af op til 1000 registreringer, hvis net dækning mangler. Når nettet er oppe igen sender enhederne automatisk registreringerne med rette tidsangivelser
-
Batteritid holder op til en uge
-
Opdateringer og produkt ændringer på hardware sker automatisk uden bruger forstyrres
-
Under forhold hvor mobilnettet ikke må anvendes (hospitaler) kan funktionen afbrydes i håndsættet. Alle scanninger bliver hermed lagret i håndsættets hukommelsesfunktion og sendes automatisk, når brugeren er uden for det restriktive område
-
Brugertilknytning kan let ændres og dermed anvendes af flere personer (hold skifte)
Er du i tvivl om valg af udstyr?
Pancomp tager udgangspunkt i din virksomheds behov og sikrer opfølgning herpå
Kontakt Pancomp