Planlægning og Drift

  • Planlægning af rengøringsopgaver. Både løbende og ad hoc opgaver. 

  • Skabeloner for alle typer af opgaver fornekler og strukturerr planlægningen.

  • Ressourcestyring  med normtimer, faktiske timer, ekstra timer, løntimer, fakturerede timer.

  • Overblik over faktureringsstatus, især vigtigt ved ad hoc opgaver.
  • Styr på maskiner, udstyr og nøgler. Alle registreringer får GPS stempling.
  • Integration med løn- og faktureringssystem med nemFakturering®
Komme-gå terminal til tidsregistrering
Pancomp rengørings administration

Fordele

  • Let at lære - nemt at anvende. 

  • 2-vejs kommunikation med assistenterne.

  • Opret selv Aktiviteter, der anvendes til rapportering i Appen.

  • Skabeloner giver konsistente arbejdsbeskrivelser.

  • Overblik over normtimer og planlagt tid for optimal anvendelse af ressourcer.

  • Let at justere de daglige planer ved fravær, ekstraopgaver og andre ændringer gennem Pancomps enkle og letforståelige brugerflade.

  • Læs om hvad du får af muligheder.