Planlægning og Drift
-
Planlægning af rengøringsopgaver. Både løbende og ad hoc opgaver.
-
Skabeloner for alle typer af opgaver fornekler og strukturerr planlægningen.
-
Ressourcestyring med normtimer, faktiske timer, ekstra timer, løntimer, fakturerede timer.
- Overblik over faktureringsstatus, især vigtigt ved ad hoc opgaver.
- Styr på maskiner, udstyr og nøgler. Alle registreringer får GPS stempling.
- Integration med løn- og faktureringssystem med nemFakturering®
Fordele
-
Let at lære - nemt at anvende.
-
2-vejs kommunikation med assistenterne.
-
Opret selv Aktiviteter, der anvendes til rapportering i Appen.
-
Skabeloner giver konsistente arbejdsbeskrivelser.
-
Overblik over normtimer og planlagt tid for optimal anvendelse af ressourcer.
-
Let at justere de daglige planer ved fravær, ekstraopgaver og andre ændringer gennem Pancomps enkle og letforståelige brugerflade.
- Læs om hvad du får af muligheder.