Systemmoduler

 

 

Medarbejdere og kunder

Medarbejdere og tilhørende grupper. På lokationerne registreres kontaktoplysninger og beskrivelser om stedet. Dette ser medarbejderen i Appen.

 

Timeregistrering, opgavestatus og afvigelser

Rapporter og oversigter med overblik over planlagt og faktisk tidsforbrug, afvigelser, opgavestatus med mere.

 

Arbejdsplanlægning

Oversigt og registrering af arbejdsopgaver. Både faste opgaver og engangsopgaver.

  • Arbejdsplaner, arbejdsliste, opgavetyper, arbejdsmetoder samt kapacitetsplanlægning. Vises i App og kan deuden sendes som mail eller SMS til medarbejderen.
  • Medarbejderen har al relevant information lige ved hånden, med links til dokumenter og video. 

 

Aktiviteter, rapportering i marken

Aktiviteter er hændelser eller afvigelser som f.eks. ikke rengøringsparat, fejl og mangler, ekstra opgaver osv. Sendes automatisk til relevante modtager, så der kan tages hånd om hændelsen umiddelbart.

 

SMS beskeder

Send beskeder direkte fra systemet med et museklik. Det kan være opgavebeskrivelse eller generelle beskeder til en eller flere medarbejdere. 

 

Automatiske beskeder og rapporter

Når alt går efter planen, er du ikke interesseret i at høre om det. Det er ved afvigelser, hvor der måske kræves en umiddelbar handling, som er relevant.

I stedet for selv at hente oversigter og rapporter, kan du abonnere på de relevante oplysninger. 

 

Kvalitetskontrol

Registrering af kvalitetsniveau med tekst og billeddokumentation er med til at sikre den aftalte service overfor kunden overholdes. Oversigter med historik viser eventuelle problemområder.

 

Nem fakturering

Oversigt med opgavestatus og planlagt tid, faktisk tid, tid som skal faktureres. Fakturagrundlag overføres automatisk til økonomisystem.

 

 

Gratis introduktion til Pancomp

Vores specialist giver dig gerne en gennemgang af Pancomp’s moduler og hjælper dig med at vælge den bedste løsning for dig.

BESTIL ET MØDE!