Se hvad du får
Medarbejdere og kunder
Medarbejdere kan tilknyttes en eller flere grupper. På lokationerne registreres kontaktoplysninger og beskrivelser om stedet. Dette ser medarbejderen i Appen.
Timeregistrering, opgavestatus og afvigelser
Rapporter og oversigter med planlagt og faktisk tidsforbrug, ekstratimer, transporttid mellem lokatioer, afvigelser, opgavestatus med mere.
Rengøringsplaner med skabeloner
Oversigt og registrering af arbejdsopgaver. Både faste, løbende opgaver og engangsopgaver.
- Arbejdsplaner, arbejdsliste, opgavetyper, arbejdsmetoder samt kapacitetsplanlægning. Vises i App og kan deuden sendes som mail eller SMS til medarbejderen.
- Skabeloner med instruktioner sikrer strukturerede arbejdsbeskrivelser i Appen og forenkler oprettelse af arbejdsplaner.
- Medarbejderen har al relevant information lige ved hånden, med links til dokumenter og video.
Aktiviteter, rapportering i marken
Aktiviteter er hændelser eller afvigelser som f.eks. ikke rengøringsparat, fejl og mangler, ekstra opgaver osv. Sendes automatisk til relevante modtager, så der kan tages hånd om hændelsen umiddelbart.
SMS beskeder - både send og modtag
Send beskeder direkte fra systemet med et museklik. Det kan være opgavebeskrivelse eller generelle beskeder til en eller flere medarbejdere.
- Medarbejderens svar registreres i Pancomp.
- To-vejs kommunikation: Dokumenteret og uden brug af APP.
App Sikkerhed
Pancomp har et ekstra sikkerhedsniveau i Appen. Du er altid sikker på at det er den korrekte bruger, der foretager registreringerne.
Automatiske beskeder og rapporter
Når alt går efter planen, er du ikke interesseret i at høre om det. Det er ved afvigelser, hvor der måske kræves en umiddelbar handling, som er relevant.
I stedet for selv at hente oversigter og rapporter, kan du abonnere på de relevante oplysninger.
Kvalitetskontrol af rengøring
Registrering af kvalitetsniveau med tekst og billeddokumentation er med til at sikre den aftalte service overfor kunden overholdes. Oversigter med historik viser eventuelle problemområder.
Med Pancomp kan der tages hånd om afvigelser inden det bliver et problem.
Nem Fakturering ®
Oversigt med opgavestatus og planlagt tid, faktisk tid, tid som skal faktureres. Fakturagrundlag overføres automatisk til økonomisystem.
Beregning af løn
Automatisk beregning af løntimerog tillæg for hver kunde og totalt overblik over alle løndele. Integreret med Danløn og andre lønsystemer.
Nøgler
Digital regsitrering af udleverede nøgler. Hvem har nøglen. Hvornår blev den afleveret. Med en enkelt skanning af QR-kode eller NFC er der kontrol på udleverede nøgler.
Kvittering og statusbesked
Kvittering for besøgte steder, udført hygiejnekontrol, kontrolpunkt besøgt osv. blot med en enkel skanning med mobilen. Kan også anvendes til besked om at dispenser skal fyldes op eller kaffemaskine skal afkalkes, papirkurve skal tømmes osv.
Maskiner og udstyr
Overblik over hvem, der har udstyr, værktøj, køretøj eller andet. GPS registreres ved ind- og udtjekning når QR-kode eller NFC tag registreres med mobilen. Stedet vises på kort, og tidsforbruget registreres automatisk.
Rundering og sikkerhedskontrol
Områder, tjekpunkter og tidsrum for patruljer. I Appen kan medarbejderen se hvilke kontrolpunkter, der besøgt og hvilke der mangler. Dette vises også i rapport sammen med dokumentation af eventuelle indrapporterede hændelser.
Én løsning. Flere terminaltyper
Der er flere valgmuligheder, når der skal vælges terminaltype. Pancomp har udviklet egne terminaler, og mobilen kan være Android eller Phone. Til Admin modulet anvendes PC eller anden enhed med internet adgang. Pancomp leverer den optimale løsning ud fra de konkrete behov.
Læs mere om tilgang til Pancomp her.
Læs mere - eller få en gennemgang af Pancomp
Du er også velkommmen til en uforpligtende demo af løsningen.
BESTIL ET MØDE!