Pancomp Danmark
Pancomp Danmark leverer et drifts- og dokumentationsystem med en let forståelige brugerflade, udviklet af Pancomp International i Finland.
Pancomp International startede i 2002. Pancomp Danmark blev etableret 2008 og Pancomp USA i 2013.
Pancomp International er medlem af ISSA CIMS, en international organisation fokuseret på bedst practise indenfor rengøring, miljø, service og ledelse. Anbefalingerne fra ISSA afspejles i løsningen, der henvender sig til assistenter. mellemledere og topledelse.
Billedet viser fyrtårnet i Oulu, byen hvor Pancomps udviklingsafdeling har adresse.
Pancomp startede som et softwarehus med speciale indenfor mobile løsninger og havde tæt samarbejde med Nokia og andre teknologivirksomheder. Som en af de første, anvendte Pancomp NFC til at registrere tilstedeværelse og tidsregistrering.
Løsningerne til rengørings- og vagtbranchen er udviklet i samarbejde med kunder indenfor respektive brancher. Brugervenlighed og internationalisering har været målsætninger helt fra begyndelsen, og Pancomp anvendes i en lang række lande.
Én løsning til mange brancher - læs her
Pancomp er en løsning til planlægning, drift, dokumentation, tidsregistrering og opfølgning.
Udviklet til private og offentlige rengøringsorganisationer, vagtselskaber og servicevirksomheder indenfor sikkerhedskontrol. Fællesnævneren er dokumentation, opgavestyring, tidsregistrering og kvalitetssikring.
Kort sagt: Pancomp er med til at sikre, at aftalen med kunden overholdes.
Rengøring Rundering Hygiejne Sikkerhed
Pancomp er med til at sikre, at dine aftaler med dine kunder overholdes og dokumenteres.
Vil du vide mere?Fordele for dig
-
Overblik rengøringsplaner
Status på opgaver følges i reltid. Alarmer ved afvigelser.
-
Opgavestyring og drift
Faste opgaver og ad hoc. Skabeloner ved oprettelse af opgaver.
-
Kvalitetskontrol rengøring
Enkel og effektiv registrering af kvalitetsniveau.
-
Dokumentation
Udførte opgaver, tidsforbrug, afvigelser og rapportering.
-
Påmindelser og alarmer
Sikrer at opgaver udføres som planlagt.
-
Enklere administration
En løsning som er enkel at bruge og sparer tid.
-
Optimering af ressourcer
Overblik planlagt og faktisk tidsforbrug, transporttid, normtimer, ekstratimer.
-
Kommunikation begge veje
Effektiv kommunikation til og fra medarbejdere i marken.
Vi er klar til at hjælpe dig!
Pancomp tager udgangspunkt i din virksomhed, hvor vi drøfter krav og de muligheder, som løsningen tilbyder.
Det kan være:
Timeregistrering, planlægning, daglig drift, kvalitetssikring, udnyttelse af ressourcer, anvendt tid i forhold til det aftalte, ad hoc opgaver, nem fakturerig - og meget mere.