Langvarige kunderelationer

App rengøringssystem med effektiv kommunkation mellem kontoret og mobile medarbejdere

Dine kunders tilfredshed er afgørende for at det bliver et langvarigt samarbejde. Pancomp tager udgangspunkt i din organisation, men også i dine kunders forventninger.

Pancomp drift- og dokumentationssystem er med til at sikre en effektiv styring af ressourcer og leverancer. Desuden skal løsningen bidrage til at dine kunder oplever kvalitet og service. 

Langvarige relationer bygger på et tillidsfuldt samarbejde.

Pancomp sikrer en dokumenteret leverance indenfor vagtrundering og sikkerhedskontrol, tidsregistrering, opgavestyring samt kvalitetskontrol. 

Læs mere om løsningen.

Oversigt

Pancomp er løsningen, der kan være med til at sikre kvaliteten i dine kundeaftaler.

 Leverance

  • Alle opgaver følges i realtid med status og tidsforbrug.
  • Fakturagrundlag overføres automatisk til økonomisystem. Alle opgaver bliver faktureret.

 Kvalitet

  • Planlægnings- og driftssystem sikrer at opgaver udføres som aftalt.
  • Kvalitesrapporter sikrer en kontinuerlig monitorering af den leverede kvalitet.

 Reaktion

  • Alarmer hvis en opgave ikke startes. Oversigt faktisk tid / normtimer.
  • Afvigelser kan rapporteres af kunde eller medarbejder for opfølgning.

 Dokumentation

  • Komme-gå tider og registrering af hvem, der udførte opgaven, hvornår og hvor.
  • Rapporteringer, SMS, afvigelser, kvalitesrapporter, GPS registrering.