Tidsregistrering for alle
Uanset om du er på arbejdspladsen, arbejder hjemme, er på kundebesøg eller på farten behøver du kun ét system til at registrere arbejdstid og pauser: Pancomp.
Mange rengøringsvirksomheder tilbyder services ud over traditionel rengøring med behov for dokumentation. Entreprenører og servicevirksomheder har også behov at arbejdstiden er registreret.
Uanset branche. Uanset funktion. Uanset hvor du er: Pancomp anvendes til registrering af timer og pauser. Ekstratimer beregnes automatisk ud fra normtimer.
Fleksibel registrering
Timeregistrering foregår med App på Android eller iOS: Mobilen holdes hen til en NFC tag for at registrere ankomst og afgang. Pancomp har desuden to egenudviklede terminaler.
⦁ Håndterminal, der anvender de samme NFC tags som App. Meget enkel betjening.
⦁ Komme-gå terminal, hvor medarbejderen anvender ID-kort som nem registrering.
Med disse fleksible muligheder, kan Pancomp levere den optimale løsning. Både funktionelt og prismæssigt.
bestil dit møde!
Pancomp til planlægning, drift og dokumentation
-
Intet papirnusseri. Løsningen holder styr på alle opgaver i forbindelse med servicearbejdet. I en servicevirksomhed er opgaverne meget alsidige, og medarbejderen bliver måske præsenteret for ekstra opgaver. Dette dokumenteres i Pancomp.
-
Online registrering. Systemet registrerer og alle hændelser, opgaver, tidsregistreringer osv. i realtid. Hvis en servicemedarbejder er uden mobildækning, lagres informationerne og sendes automatisk, når der igen er dækning.
-
Opgaveinformation. Opgaver med arbejdsbeskrivelser og detaljerede instruktioner sendes direkte til en eller flere servicemedarbejdere. Kvittering for at opgaverne er løst kan ses i realtid. Det er nemt at flytte opgaver mellem medarbejderne, som straks kan se de nye opgaver.
-
Påmindelser sikrer at ingen opgaver glemmes eller overses. Alarmer eller påmindelser sendes automatisk til servicemedarbejderen. Det er nemt for kontoret hurtigt at sende beskeder til medarbejderen ude i marken.
-
Automatisk distribution af rapporter. Rapporter kan sendes automatisk til kunden, straks opgaver er udført. Kunden kan se hvad der er udført.
-
Registrering af observationer, hændelser og afvigelser foregår enkelt og bliver opdateret i realtid.
-
Billeddokumentation. Billeder er en del af rapporteringen fra servicemedarbejderen, der også kan tilføje yderligere kommentarer.
-
Historik. Al data fra dine kunder gemmes i sikrede servere i minimum 5 år og kan nemt fremfindes, hvis der skulle være behov for dette.
-
GPS koordinater. Ved brug af vores App registreres GPS positioner og vises på et kort. Hvem, hvor og hvornår dokumenterer at opgaven er udført.