Pancomp drift- og dokumentationssystem

Pancomp er et ledelsesværktøj til offentlige og private rengøringsorganisationer, servicevirksomheder og vagtbranchen: Virksomheder med behov for dokumentation, opgavestyring og kommunikation. Med effektive værktøjer lettes de administrative rutiner. Dette gælder ikke mindst korrekt lønberegning, fakturering og sikkerhed for at alle opgave bliver løst.

En komplet løsning til rengøring og rundering

Fra planlægning og drift til opfølgning. Den daglige drift med ekstraopgaver, fravær og disponering klares enkelt uden administrativt besvær. 

Registrering af fremmøde og anvendt tid sikrer god dokumentation og anvendes til beregning af løn. Løsningen holder styr på den enkelte medarbejders aftalte og disponerede tid.

Med Pancomp sikres at alle opgaver bliver faktureret - med et minumum af administrativt arbejde.

Løsningen anvendes af servicemedarbejdere, mellemleder og ledelse indnfor private og offentlige rengørings- og serviceorganisationer, samt virksomheder med rundering og sikkerhedsopgaver.

  • Rengøringsselskaber

    Pancomp håndterer hele forløbet fra kundeaftaler, planlægning, drift til opfølgning med kvalitetskontrol, lønberegning og fakturering. Perfekt til rengøringsselskaber, hvor de ansatte arbejder mange forskellige steder og med varierende arbejdstider. 

  • Kommuner

    Kommunikation internt, håndtering af flyvere og tidsregistrering er nogle af de områder, kommuner anvender Pancomp til. Overblik over lønudgifter ud over det normale: Løsningen hjælper til med at holde styr på de undividuelle aftaler om daglig arbejdstid. 

  • Vagtselskaber

    Vagtselskaber har brug for et system til overvågning af vagtrundering og tidsregistrering af de ansattes sikkerhedsvagtture. Pancomp verificerier de leverede vagttjenester og sikrer at ingen kontrolposter misses. 

  • Servicevirksomheder

    Til at sikre et højt serviceniveau, kan Pancomp være fordelagtig. Effektiviteten og samarbejdsrelationerne med kunderne styrkes med et godt system til dokumentering af arbejdsopgaver, tdsregistrering og kvalitetssikring.

  • Tandlægebranchen

    Pancomp giver overblik over hvilke opgaver er udført af hvem og hvornår. Dette giver dokumentation af høj kvalitet. Systemet er let at betjene  - et komplet løsning, der sikrer at alle opgaver udføres til aftalt tid.

Læs om din branche:

Tandlægebranchen

Hygiejneprocesserne dokumentares i overenstemmelse med NIR.

Pancomp holder styr på opgaverne med digital dokumentation. Klinikket undgår dobbeltarbejde og historikken er sikret.

Vagtselskaber

Dokumentation af rundering kan sendes til dine kunder så snart opgaverne er udført. 

Rapporter giver mulighed for hurtig reaktion ved eventuelle afvigelser. 

Kommuner

Tidsregistrering, fraværshåndtering, kommunikation og dokumentation. Planlægning med hensyntagen til medarbejdernes individuelle arbejdstider. 

Minimal administration ved ændring af opgaver.

Rengøringsselskaber

Planlægning og drift af faste opgaver og enkeltopgaver. Forenklet administration og god dokumentation. Lønberegning og sikkerhed for at opgaver udføres - og faktureres.

Overblik over økonomi og kvalitet.