Pancomp drift- og dokumentationssystem

Pancomp er et rengøringssystem til offentlige og private rengøringsorganisationer, driftssystem til servicevirksomheder og vagtbranchen: Virksomheder med behov for dokumentation, opgavestyring og kommunikation. Med effektive værktøjer lettes de administrative rutiner. Dette gælder ikke mindst korrekt lønberegning, fakturering og sikkerhed for at alle opgave bliver løst. 

En komplet løsning til rengøring, rundering og tidsregistrering

Fra planlægning og drift til opfølgning. Den daglige drift med ekstraopgaver, fravær og disponering klares enkelt uden administrativt besvær. 

Registrering af fremmøde og anvendt tid sikrer god dokumentation og anvendes til beregning af løn. Løsningen holder styr på den enkelte medarbejders aftalte og disponerede tid.

Med Pancomp sikres at alle opgaver bliver faktureret - med et minumum af administrativt arbejde.

Løsningen anvendes af servicemedarbejdere, mellemleder og ledelse indnfor private og offentlige rengørings- og serviceorganisationer, samt virksomheder med rundering og sikkerhedsopgaver.

Læs mere om løsningen.

  • Rengøringssystem til private virksomheder

    Pancomp håndterer hele forløbet fra kundeaftaler, planlægning, drift til opfølgning med kvalitetskontrol, lønberegning og fakturering. Perfekt til rengøringsselskaber, hvor de ansatte arbejder mange forskellige steder og med varierende arbejdstider. Rengøringssystem til digital rengøring.

  • Rengøringssystem til kommuner

    Rengøringssystem til kommuner med kommunikation, håndtering af flyvere og timereigstrering, rapportering af afvigelser. Overblik over lønudgifter ud over det normale: Løsningen hjælper til med at holde styr på de undividuelle aftaler om daglig arbejdstid. 

  • Vagtselskaber og sikkerhed

    Vagtselskaber har brug for et system til overvågning af vagtrundering og tidsregistrering af de ansattes sikkerhedsvagtture. Pancomp verificerier de leverede vagttjenester og sikrer at ingen kontrolposter misses. 

  • Servicevirksomheder

    Til servicevirksomheder og rengøringsfirmaer med udvidet servicetilbud sørger Pancomp for god dokumentation med tidsregistrering og kvalitetssikring. Automatiske alarmer sikrer at ingen opgave bliver glemt.

  • Tandlægebranchen

    Pancomp giver overblik over hvilke opgaver er udført af hvem og hvornår. Dette giver dokumentation af høj kvalitet. Systemet er let at betjene  - et komplet løsning, der sikrer at alle opgaver udføres til aftalt tid.

Vælg område

Rengøringsselskab

Rengøringssystem til planlægning og drift af faste opgaver og enkeltopgaver. Forenklet administration og god dokumentation. Lønberegning og sikkerhed for at opgaver udføres - og faktureres.

Overblik over økonomi og kvalitet.

Tidsregistrering

Timeregistrering er en del af Pancomp og anvendes til ressourcestyring, dokumentation og lønberegning. Desuden kan Pancomps timeregistrering anvendes som en selvstændig løsning til registrering og dokumentation i alle brancher og alle funktioner.

Kommune

Brugervenligt rengøringssystem med timeregistrering, fraværshåndtering, kommunikation og dokumentation. Ressourcestyring, vist grafisk, tager hensyn til medarbejdernes individuelle arbejdstider. 

  • Minimal administration ved ændring af opgaver. 
  • Effektiv intern to-vejs kommunkation.

 

Tandlægeklinikker

Med Pancomp dokumenteres hygiejneprocesserne efter NRI standarden.

Løsningen holder styr på opgaverne med digital dokumentation.

Rundering og sikkerhed

Dokumentation af rundering kan sendes til dine kunder så snart opgaverne er udført. 

Rapporter giver mulighed for hurtig reaktion ved eventuelle afvigelser.