Effektiv rengøringsplanlægning og drift

Office Orange

Digital rengøring letter de manuelle rutiner og giver overblik. Med Pancomp kan du f.eks. se hvem, der tidligere har været på en lokation. Dette er et godt værktøj, når der skal indsættes afløsere.

Pancomp har en unik håndtering af engangsopgaver med en nem håndtering af fakturering. Fakturering kan ikke gøres enklere.

Medarbejderen anvender App, hvor al nødvendig information er tilstede. Hvis et sted ikke er rengøringsparat eller der er andre afvigelser, rapporteres dette med enkle menuvalg i Appen. Disse Aktiviteter kan du selv oprette, og er en effektiv metode til at rapportere hændelser, observationer og tilbagemelding med tekst og billede.

Som noget unikt, anvender Pancomp SMS til to-vejs kommunikation hvor både afsendt SMS og svaret gemmes i Pancomp. Hurtig, sikker og enkel kommunikation med medarbejerne i marken.

Kunden forventer at servieydelser leveres som aftalt. Pancomp håndterer afvigelser, dokumenterer kvalitetsniveuaet og er med til at sikre kundetilfredsheden. Dette er måske den vigtigste grund til at vælge Pancomp. Pancomp sikrer kvaliteten