System nøglemoduler

Udvalgte skærmbilleder Pancomp Clean

 

Oprettelse af medarbejder og kunder

Oprettelse af medarbejder og kunder kan enten indtastes manuelt eller overføres elektronisk fra andre systemer. Medarbejderen kan via Pancomp app få informationer til relevante emner. Eksempelvis tegninger, arbejdsplaner, datablade, arbejdspladsvurderinger, brugsanvisninger og video instruktioner m.v.

 

Rapportgeneratoren

Rapportgeneratoren indeholder flere valgmuligheder for opsummeringer på alle de registreringer dine ansatte har udført. Du får læsevenlige digitale rapporter i tekst og grafik, som klart dokumenterer både medarbejderens timeregistrering og hvilke opgaver, der er udført i marken. Herunder funktioner for beregning af løn og automatisk overførelse af data til et lønsystem.

 

 

Arbejdsplanlægningen

Arbejdsplanlægningen giver dig mulighed for:

  • At udarbejde arbejdsplaner, arbejdsliste, opgavetyper, arbejdsmetoder samt kapacitetsplanlægning på medarbejdergrupper. Systemet fungerer altså perfekt til opgavestyring. Du får adgang til kalenderstyrede opgaver, som automatisk giver besked via sms eller mail til de medarbejdere, som skal udføre dem. Efter løsning af opgaven, kan der sendes en automatisk rapport til rette vedkommende om, at opgaven er udført.
  • At indsætte dine egne beskrivelser på opgavetyper, arbejdsmetoder, instruktioner på specielle opgaver, vejledninger på maskiner, billeder osv. Det giver dig den ultimative mulighed for at lave opgavebeskrivelser til dine medarbejdere, så de aldrig er i tvivl om, hvilken opgave der skal løses, og hvordan de skal gøre det.
 

Aktiviteter

Under Aktiviteter kan der oprettes de aktivitetstyper, som du ønsker registrering af. Typisk er det varebestilling, oprettelse af ekstra opgaver, ferie anmodninger og andre ting som ikke var planlagte, og som ofte skal tages action på straks.

 

SMS beskeder

Under SMS beskeder kan du sende meddelelser direkte fra systemet til enkelte eller flere personer. Alle sms afsendelser fra Pancomp er prioriterede, hvilket betyder at modtageren får dem straks.

 

Alarmer og automatisk rapportering

Alarmsystemet giver dig mulighed for at kontrollere alle de forhold, som du ønsker at følge op på. Du kan automatisk få tilsendt daglige, ugentlige eller månedlige beskeder enten i form af SMS eller e-mail, der sendes automatisk til rette vedkommende. Rapporterne indeholder forskellige oplysninger for en bestemt tidsperiode på bestemte opgaver, medarbejdere, kunder eller lokaliteter.

Kvalitet

Under Kvalitet får du mulighed for at udføre serviceopfølgning eller kvalitetskontrol med tekst og billeddokumentation.

 

Kommunikation og integration til andre systemer

Som standard indeholder systemet funktioner til brug for kommunikation af data til tredjeparts løsninger. Det betyder at der kan spares tid og arbejde hvis systemets data kommunikeres til andre relevante systemer, eksempelvis virksomhedens administrations program eller lønsystem. Er behovet en specifik integration til en speciel opgave kan det tilføjes som et ekstraprogram. Er der behov for helt unikke rapporter og grafer, kan data overføres til Excel for udarbejdelse af regneark, pivot tabeller og graffer. Perfekt til periode sammenligninger af aktiviteter, illustreret med læsevenlige og let forståelige grafer.

 

Vedligeholdelse

Løsningen er mobil- og internetbaseret, og du får ingen udgifter til vedligeholdelse og opdateringer af systemet. Under vedligeholdelse, eller hvis mobilnettet er ude af drift eller rækkevidde, lagres op til 1000 scanninger enten i håndsæt, vægsæt eller app. Når nettet fungerer igen, sendes de lagrede registreringer til Pancomp’s centrale servere, dermed går intet tabt. Det sker alt sammen fuldautomatisk, og uden at brugeren skal gøre noget som helst.

Under vedligeholdelse får du status på udstyr (håndsæt/ vægsæt), stemplinger og mærkestatus (tags).

Få en gratis introduktion til Pancomps system

Vores specialist giver dig gerne en gennemgang af Pancomp’s moduler og hjælper dig med at vælge den bedste løsning for dig.

BESTIL ET MØDE!