Tandlægebranchen

Med den elektroniske assistent registreres og opgaveudførelserne, så klinikken undgår dobbeltarbejde først med opgaveudførelsen, og dernæst med registreringen herfor i bøger eller i Excel mv. Registreringerne gemmes centralt i minimum 5 år, og kan lynhurtig findes frem, som dokumentation for opgaveudførelserne.

PDF:  Pancomp Danmark sikrer at hygiejneprocesserne dokumenteres i overensstemmelse med NIR

Den elektroniske assistent registrerer og dokumenterer opgaveudførelse:

1. Dokumentation

Pancomp:

  • Giver overblik over hvilke opgaver er udført af hvem og hvornår.
  • Hvis en opgave ikke bliver udført som aftalt får klinikken en påmindelse som E-mail eller SMS.
  • Løsningen er nem at betjene, enten med et speciel udviklede håndsæt, eller en branche bestemt app. Den er et gennemprøvet og effektivt værktøj for klinikassistenten til at udføre dokumentations opgaverne

Tandlæge:

  • Opnår reducering på anvendt tid af dokumentation og er dermed klar til kontrolbesøg. Systemet er let at betjene og medarbejderne kommer hurtigt ind i rutiner og arbejdsformer.

2. Opfølgning

Pancomp:

  • Det kalenderstyrede alarmsystem melder automatisk, hvis noget ikke er udført som planlagt.
  • Systemet sender automatisk dagligt, ugenligt og månedligt beskeder i form af SMS eller e-mail til rette vedkommende.

Tandlæge

  • Får et komplet system der sikrer alle opgaver udføres til aftalt tid og gennemsigtighed over ansvar og rollefordeling

3. Arbejdsmiljø

Pancomp:

  • Automatisk planlægning samt opfølgning med effektivt alarmsystem 

Tandlæge:

  • Forventer patienttryghed og medarbejdertrivlsen.