Pancomp dokumentationssystem

Pancomp dokumentationssystem er et godt ledelsesværktøj til mange forskellige brancher, herunder særligt service-, rengørings- og vagtbranchen. Brancherne bærer typisk præg af, at der skal laves en del selvrapporteringer via telefonsamtaler eller komplicerede systemer for at kunne fastlægge oplysninger i forbindelse med timeregistrering på de forskellige steder, så medarbejderens løn kan beregnes. Det kan ofte være tidskrævende og en frustrerende opgave for både den ansatte og ledelsen, men også for kunden, hvis der opstår fejl eller afgivelser.  

PDF: Udvalgte skærmbilleder Pancomp Clean

  • Rengøringsselskaber

    Vores dokumentationssystem er en perfekt løsning for rengøringsselskaber, hvor de ansatte arbejder mange forskellige steder og med komplekse arbejdstider. Det er ideelt til tidsregistrering og til opgavestyring, der er med til at sikre et optimalt rengøringsforløb uden tidsspild og missede områder på arbejdsstedet.

  • Kommuner

    Ledelsen i de forskellige kommuner kan bruge vores system til f.eks. timeregistrering eller planlægning af de mange forskellige opgaver, der skal udføres efter stramme budgetter, hvor der ikke er plads til afvigelser. Pancomp dokumentationssystem giver også et let tilgængeligt overblik over arbejdsinstruktioner og beskrivelser, der giver mulighed for kommunikation mellem leder og medarbejdere.

  • Vagtselskaber

    Vagtselskaber har også brug for et system til overvågning af vagtrundering og tidsregistrering af de ansattes sikkerhedsvagtture. Vores system er den ideelle løsning til verificering af de leverede vagttjenester. Dokumentationssystemet er med til at sikre, at ingen kontrolposter misses. 

  • Servicevirksomheder

    For at sikre et højt serviceniveau i et brancheområde, der består af mange forskellige typer af servicevirksomheder, kan Pancomp dokumentationssystem være fordelagtigt. Effektiviteten og samarbejdsrelationerne med kunderne styrkes med at godt system til dokumentering af arbejdsopgaver og timeregistrering. En god kvalitetskontrol skaber tillid.

  • Tandlægebranchen

    Pancomp giver overblik over hvilke opgaver er udført af hvem og hvornår. Opnår reducering på anvendt tid af dokumentation og er dermed klar til kontrolbesøg. Systemet er let at betjene og medarbejderne kommer hurtigt ind i rutiner og arbejdsformer. Får et komplet system der sikrer alle opgaver udføres til aftalt tid og gennemsigtighed over ansvar og rollefordeling.

Vi sidder klar til at hjælpe dig!

Styrk din konkurrencesituation med Pancomp dokumentationsystem.

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Et system til opgavestyring, kvalitetskontrol og timeregistrering.

Pancomp er et online dokumentationssystem til blandt andet opgavestyring, kvalitetskontrol og timeregistrering. Dokumentationssystemet er det ideelle ledelsessystem til tidsregistrering, og det benyttes af både private selskaber såvel som i et offentligt regi, hvor de ansatte primært arbejder ude hos kunderne. Hvis branchen er domineret af komplicerede vagtplaner og arbejdstider, er det den perfekte løsning for både de ansatte og selve ledelsen til at kunne dokumentere, hvor og hvornår de ansatte arbejder, og hvilke opgaver der løses i arbejdstiden.

Vælg din branche:

Tandlægebranchen

Med den elektroniske assistent registreres og opgaveudførelserne, så klinikken undgår dobbeltarbejde først med opgaveudførelsen, og dernæst med registreringen herfor i bøger eller i Excel mv. Registreringerne gemmes centralt i minimum 5 år, og kan lynhurtig findes frem, som dokumentation for opgaveudførelserne.

PDF:  Pancomp Danmark sikrer at hygiejneprocesserne dokumenteres i overensstemmelse med NIR

Vagtselskaber

Med vores dokumentationssystem bygget på realtidsdokumentation kan du sende dine kunder rapporter, så snart runderingsopgaverne er udført af vagtselskabet. Rapporterne giver mulighed for, at eventuelle opfølgninger hurtigt iværksættes, og at informationerne efterfølgende deles med de relevante parter. 

Kommuner

I det offentlige er der et stigende krav til tidsregistrering og dokumentation af medarbejderen, og derfor er landets kommuner et godt marked for Pancomp dokumentationssystem, der fungerer fuldstændigt digitalt.

Rengøringsselskaber

Med Pancomp dokumentationssystem kan du komme foran dine konkurrenter og dermed styrke din konkurrencesituation. Du får et faktumbaseret ledelses, tids- og dokumentationssystem, der konstant udvikler sig med nye funktioner og muligheder, der gør, at du kan forbedre din virksomhed og kundernes tilfredshed.